پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

مهلت ارسال آثار به جشنواره خوشنویسی رضوی

شرکت‌کنندگان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی خوشنویسی رضوی می‌توانند تا اواخر خردادماه سال‌جاری آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش آی‌فیلم، ماشاءالله امان‌اللهی بهاروند، معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۱۶ خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فراخوان جشنواره خوشنویسی رضوی، گفت: آغاز ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی خوشنویسی رضوی در اسفندماه سال گذشته شروع شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا اواخر خردادماه سال‌جاری  آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.

وى اضافه کرد: این جشنواره با هدف معرفی سبک زندگی اسلامی ایرانی و آموزه‌های دینی و سیره رضوی در سطح ملی با میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

امان‌اللهی بهاروند ادامه داد: از فعالان خوشنویسی لرستان انتظار داریم که حضوری درخور شأن ائمه اطهار(ع) امام رضا (ع) در این جشنواره داشته باشند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: در حال تدوين شناسنامه‌ای از هنرمندان خوشنویس کشور هستيم تا مشارکت بالاتری در این جشنواره شاهد باشیم.

وی افزود: در کنار برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از آثار برگزیده به مدت یک هفته برپا خواهیم کرد.

بهاروند یادآور شد: برگزاری شب شعر رضوی و قرائت اشعار شعرای استان در ارتباط با ائمه اطهار(ع) از دیگر برنامه‌های طراحى شده در برگزاری این جشنواره است.

ه خ/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید